wo 15 november | 13:20 - 14:10
Progress

Smart Buildings - Smart People

Technologie is mooi, maar het gaat om de betekenis ervan. Stel je voor, dat gebouwen mensen kunnen genezen. Of dat schoolgebouwen kinderen beter laten leren. Of woningen die je helpen te ontspannen.

"Smart technology" wordt dan ook pas ècht leuk als het zinvol is. Daartoe werken ingenieurs samen met architecten en designers, en soms schuift zelfs een kunstenaar of schrijver aan. Het is die multi-disciplinaire aanpak die ons de ogen doet openen voor het èchte "smart building": een mooie, zinvolle bijdrage aan het menselijke bestaan. Kom luisteren naar de creatieve visie van designer Rogier van der Heide
Samenwerken
Eindgebruiker centraal
Smart lighting
Spreker
Rogier van der Heide, Chief Marketing Design Officer
Rogier is "designer in de boardroom" en specialiseert zich in het mogelijk maken van duurzame groei door design. Rogier heeft meer dan 20 jaar ervaring met ondernemingen zoals Philips, Boeing, Apple, DAF, Louis Vuitton en Danone.

Rogiers agenda omvat Open Innovatie, The Internet of Things, Trendvoorspelling, Merkendesign en een multidisciplinaire aanpak waarin design, marketing en technologie samenkomen. Brand Values & Brand Design and Convergence of Disciplines such as Design, Marketing and Technology.
Hoofdmediapartnershib-jblogo.png
Mediapartners